Wij helpen u graag verder

Serviceformulier

Heeft u een woningdossier bij homeDNA?



Reparatieverzoeken gemeld via het woningdossier kunnen beter en sneller in behandeling worden genomen.
Ga naar https://woningdossier.homedna.nl en log in.

Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan op het inlogscherm.

Klantgegevens

Gegevens reparatieverzoek

Afspraak mogelijkheden

Wij komen graag bij u langs voor het reparatieverzoek wanneer u dit het beste uitkomt. Geef uw voorkeur aan. Meerdere opties zijn mogelijk.

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag

Garantievoorwaarden


Dit formulier is voor één reparatieverzoek. Na indienen wordt een woningdossier voor u aangemaakt.
U ontvangt zo spoedig mogelijk inloggegevens op het door u opgegeven e-mailadres.
Met het woningdossier kunt u uw reparatieverzoek volgen en nieuwe reparatieverzoeken indienen.
Deze worden beter en sneller in behandeling genomen dan via dit online reparatieformulier.


Bij een onterecht reparatieverzoek kan Nikkels inspectie- en herstelkosten doorbelasten.